Actualitzat 05/04/2013 19:56

Successos.- Detingut un lladre per robar ordinadors a estudiants a biblioteques de la UdG

La UdG
UDG

GIRONA 5 abr. (EUROPA PRESS) -

La Policia Local de Girona ha detingut un home de 38 anys per presumptament robar diversos ordinadors portàtils a estudiants quan eren en la biblioteca a la Universitat de Girona (Udg).

Segons ha informat el cos policial en un comunicat, van arrestar a Marcos Antonio P.C. per un delicte de furt, al descobrir que era l'autor de diversos robatoris d'ordinadors en biblioteques de la universitat en el mes de març.

La investigació de la Secció d'investigació i seguretat de la policia de municipal va arrencar el 12 de març amb la denúncia d'una estudiant perquè li havien sostret el portàtil quan estava a la biblioteca de la Facultat de Lletres.

Els policies van identificar Marcos Antonio P.C. com a principal sospitós d'aquest i un altre robatori en la biblioteca del campus Montilivi, el que s'ha confirmat al constatar que ja havia estat detingut pels Mossos d'Esquadra el 19 de març per un altre furt d'ordinador.

L'home, de 38 anys, nacionalitat peruana i veí de Barcelona, té múltiples antecedents per delictes contra el patrimoni i se li va arrestar com a presumpte autor d'un delicte de furt.

Contingut patrocinat