Publicat 26/01/2014 11:54

Desmantellen un punt de venda de marihuana a un pis del Baix Llobregat

Cultivo de marihuana ilegal desmantelada
MOSSOS D'ESQUADRA

BARCELONA 26 gen. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra han desmantellat un punt de venda i cultiu a Sant Andreu de la Barca, a la comarca del Baix Llobregat (Barcelona), i han detingut dos espanyols de 22 i 28 anys com a presumptes autors d'un delicte de tràfic de substàncies estupefaents.

Segons ha informat aquest diumenge la policia catalana en un comunicat, va fer el 15 de gener una entrada judicial a un domicili ocupat il·legalment i va localitzar 34 quilos de marihuana i material d'embalatge i passatge, després d'identificar als dos presumptes autors amb 500 grams de marihuana i 25 grams de substància en pols.

La marihuana decomissada tindria un valor de venda al mercat il·legal de 170.000 euros, i els detinguts han estat posats en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial.

Contingut patrocinat