Publicat 21/09/2024 12:58

Sirera (PP) veu "falta d'ambició" de l'Ajuntament de Barcelona per mantenir la Copa Amrica

Archivo - Arxivo - El líder del Partit Popular en l'Ajuntament de Barcelona, Daniel Sirera
David Zorrakino - Europa Press - Archivo

BARCELONA 21 set. (EUROPA PRESS) -

El líder del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Dani Sirera, ha acusat el Govern de Jaume Collboni de "falta d'ambició" per mantenir a la ciutat la Copa Amrica de Vela.

Veu "política de braos creuats de Collboni" i creu que el tinent d'alcalde d'Economia, Jordi Valls, est evitant parlar del futur d'aquesta competició, informa aquest dissabte el PP en un comunicat.

Sirera ha demanat aspirar a ser seu permanent de la Copa, que, a més, "ha tornat a obrir i atreure els ciutadans a zones porturies" reconectades a la ciutat per la collaboració publicoprivada arran del mateix esdeveniment.

També ha destacat que les reserves de viatges de negocis durant la Copa han augmentat un 161% interanual, amb arribades amb tornada entre el 29 d'agost i el 27 d'octubre del 2024.

Per ell, est arribant un turisme molt necessari perqu són "turistes de qualitat, de llarga durada, que arriben fora de la temporada turística habitual".