BARCELONA 1 abr. (EUROPA PRESS) -
El president del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Daniel Sirera, ha proposat una línia d'ajuts directes i immediats per als veïns i negocis afectats pel "caos" que generen les obres de llarga durada i mal planificades pel govern municipal, textualment.
Sirera ha criticat que l'alcalde Jaume Collboni hagi convertit Barcelona en un "infern d'obres sense planificació ni sentit" que suposen carrers tallats, trànsit col·lapsat, contaminació més elevada i afartament veïnal, segons informa un comunicat del PP.
Per això, el dirigent popular ha proposat reduir fins a un 80% l'impost sobre activitats econòmiques (IAE) als negocis que veuen perjudicada la seva activitat durant les obres de llarga durada "per ajudar-los a pal·liar la mala facturació i les pèrdues".