Actualitzat 05/07/2025 15:52

Sanz (BComú) demana crear un front d'esquerres "antifeixista, anticorrupció i progressista"

La líder de BComú a l'Ajuntament de Barcelona, Janet Sanz
EUROPA PRESS

BARCELONA 5 jul. (EUROPA PRESS) -

La líder de BComú a l'Ajuntament de Barcelona, Janet Sanz, ha demanat aquest dissabte crear un front d'esquerres "antifeixista, anticorrupció i progressista" que compti amb aquells que no tenen casos de corrupció.

Ho ha dit aquest dissabte durant la seva intervenció al primer congrés de BComú a les cotxeres de Sants de Barcelona, per revisar i actualitzar el seu projecte polític després de deu anys de trajectòria.

Ha afirmat que l'objectiu és tirar endavant el seu compromís "implacable" contra la corrupció amb mesures concretes que portaran a totes les institucions.

Sanz també ha defensat que es prohibeixi "l'estafa" dels lloguers de temporada i que no es pugui especular amb el territori; que es redueixi la jornada laboral; tenir una agenda climàtica real, i estendre els drets culturals.

Contador