Publicat 22/07/2015 16:55

Sant Andreu de la Barca incentiva la contractació de joves en empreses locals

Sant Andreu de la Barca (BARCELONA), 22 (EUROPA PRESS)

L'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca destinarà 150.000 euros en mesures per promocionar la contractació de joves de la ciutat d'entre 16 i 30 anys per part d'empreses locals.

La iniciativa consisteix en una línia d'ajudes de 800 euros mensuals a les empreses que contractin joves de Sant Andreu que estiguin a l'atur.

La subvenció es presta per un període d'un any per a una jornada laboral completa, o la part proporcional d'aquest import en cas de jornada a temps parcial, segons ha informat l'Ajuntament mitjançant un comunicat.

Fins ara, nou empreses del municipi s'han acollit a aquest programa, que ha permès la contractació d'onze joves.

Segons el consistori, la mesura pretén contribuir a la inserció laboral dels joves i ajudar les empreses locals a generar ocupació i continuar amb la seva activitat.

Contingut patrocinat