BARCELONA 28 nov. (EUROPA PRESS) -
Els actors Ricardo Darín i Michelle Jenner són els protagonistes del tradicional anunci nadalenc de Freixenet, una campanya titulada 'L'art de brindar' i que vol recuperar l'elegància i la solemnitat del brindis.
Així, l'intèrpret argentí simbolitza l'emoció i l'actriu espanyola evoca la màgia, l'espurna i l'humor, materialitzant l'art de brindar, basat en petits trucs, com tenir la copa ideal, un discurs perfecte i un final sorprenent.
I és que l'art de brindar és una reivindicació del brindis, però també un homenatge als 40 anys que Freixenet porta felicitant les festes de la mà de personalitats conegudes, com l'actriu Liza Minnelli, que el 1977 va donar l'inici a tot un seguit de campanyes amb artistes convidats.
L'anunci, que s'estrenarà l'11 de desembre, es complementa amb tutorials i continguts extres en els quals Darín i Jenner revelen els seus trucs per perfeccionar l'art de brindar i que es compartiran a través de les xarxes socials amb el 'hashtag' #elArtedeBrindar.
L'agència de publicitat TBWA s'ha estrenat creant la campanya, que un any més torna a comptar amb Kike Maíllo com a realitzador i amb Oxígeno a la producció.