Publicat 04/01/2022 13:18

Reyes (PP) acusa Colau i Aragons de fer "la pina perfecta per asfixiar amb impostos"

El president del PP de Barcelona, Manu Reyes, a Gav (Barcelona)
PP

BARCELONA 4 gen. (EUROPA PRESS) -

El president del PP de Barcelona, Manu Reyes, ha acusat l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i el president de la Generalitat, Pere Aragons, de fer "la pina perfecta per asfixiar els barcelonins a impostos".

En unes declaracions als periodistes aquest dimarts després d'una visita a Gav (Barcelona), ha retret que "Colau apuja els impostos a l'rea Metropolitana de Barcelona (AMB) i el senyor Aragons també colla i exigeix més als ciutadans de Barcelona", i ha defensat que el PP és l'única alternativa per respondre a les necessitats ciutadanes.

De la seva banda, el portaveu del PP a l'AMB, Miguel Jurado, ha lamentat la "voracitat dels impostos en els últims pressupostos que s'han aprovat (a l'AMB) perqu s'apuja d'un 5% a un 11% les referents taxes fiscals".