Actualitzat 09/06/2013 15:10

Retiren a l'estàtua de Colom la samarreta del FC Barcelona

La estatua de Colón con la camiseta del FC Barcelona
GERMÁN PARGA/FCB

BARCELONA 9 juny (EUROPA PRESS) -

La firma esportiva Nike ha retirat a les 08.30 hores d'aquest diumenge la samarreta del FC Barcelona amb la qual va vestir a l'estàtua del descobridor d'Amèrica, Cristòfor Colom, el passat 22 de maig.

Segons ha explicat l'Ajuntament de Barcelona a Europa Press, el consistori ja ha determinat a quines entitats socials del districte de Ciutat Vella es destinaran els diners recaptats amb l'acció --100.000 euros: 94.000 més IVA--.

Els diners es repartiràn entre Dit i Fet, una associació que lluita contra l'exclusió social; la Fundació Social del Raval, centrada en famílies desestructurades; l'Associació Esportiva Cervantes-Casc Antic, el Grup d'Ajuda Mútua d'Alcohòlics Rehabilitats (Gamar) i el Club Iti, que treballa amb persones discapacitades.

El monument, ubicat entre La Rambla i el Port de Barcelona, ha estat escollit com a punta de llança de la presentació de les noves equipacions del FC Barcelona.

La decoració de Colom reforça l'estratègia de Nike i del Barça de fer presentacions originals i modernes, d'acord amb el disseny de la roba; així, les de la temporada 2012-13 es van presentar al Macba, i l'any anterior s'havia fet al Camp Nou.

Contingut patrocinat