Publicat 14/03/2021 14:17CET

Puja un 22,1% el nombre de visites al web de l'OMIC, segons l'Ajuntament de Barcelona

BARCELONA, 14 mar� (EUROPA PRESS) -

El portal web de l'Oficina Municipal d'Atenció a les Persones Consumidores (OMIC) ha rebut 133.149 visites, un 22,1% més que al 2019, ha explicat l'Ajuntament de Barcelona en un comunicat aquest diumenge.

També ha pujat el nombre de visitants únics en un 17,5% i el nombre de pàgines visitades en un 25,5%; les atencions telefòniques han ascendit de 4.815 a 10.094 i les telemàtiques de 5.839 a 9.695, mentre que les presencials han baixat d'11.569 a 3.383.

La regidor de Comerç, Mercats i Consum, Montserrat Ballarín, ha dit que el consistori vol "que Barcelona sigui una ciutat que tinqui un consum informat, reflexiu, conscient, crític i sastisfactori; una ciutat que potenciï i faciliti unes relacions de consum segures, sostenibles, locals i de proximitat".

Les consultes i reclamacions han estat principalment per asumptes de cancel·lació de vols i altres serveis de transport i turístics i d'oci o retards en l'entrega de productes comprats en línia; però també han continuat atenent problemàtiques com les relacionades amb la factura de l'aigua i clíniques dentals, entre d'altres.

Durant aquest any s'ha reforçat l'atenció telemàtica, s'ha creat un servei d'assessorament financer per a pimes, autònoms i persones consumidores i s'ha engegat 'L'OMIC et truca', que "ha permès que el 70% de les persones ateses resolguessin el seu problema sense la necessitat de desplaçar-se fins a l'oficina presencial".

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés