BARCELONA 27 des. (EUROPA PRESS) -
El regidor de PSC a Barcelona Daniel Mòdol ha sostingut aquest dijous que la compra d'un bloc de 114 pisos a la Marina del Prat Vermell és una mesura "de final de mandat per intentar maquillar unes xifres pèssimes en habitatge".
En declaracions a Europa Press, ha titllat de "frívola" i nadalenca aquesta mesura, que ha presentat l'alcaldessa, Ada Colau, amb el regidor Josep Maria Montaner, que han explicat que el bloc inclou 59 pisos buits, mentre que la resta estan ocupats en règim de lloguer protegit.
Mòdol ha afirmat que es tracta d'una mesura "fora de lloc i fora de temps", i ha criticat que s'hagi fet aquesta compra --per 5,8 milions d'euros-- quan ja es tracta d'habitatges de lloguer protegit.
Ha ressaltat que es podrien haver obtingut molts més pisos si, en lloc de destinar els 5,8 milions a comprar el bloc, s'haguessin invertit a construir habitatges en els 82 solars municipals que estan buits, segons ell.
Així, el regidor del grup socialista ha dit que es podria obtenir més habitatge amb els mateixos diners, i ha assegurat que el Govern de Colau acabarà el mandat "amb 700 habitatges socials, en lloc dels 8.000 que va prometre".