Actualitzat 29/05/2013 16:05

La protesta de 300 Bombers davant del Parlament acaba amb una càrrega policial

Protesta de Bomberos a las puertas del Parlament
EUROPA PRESS

BARCELONA 29 maig (EUROPA PRESS) -

La protesta que han realitzat aquest dimecres uns 300 Bombers de la Generalitat davant del Parlament per criticar la falta de personal i recursos en la campanya forestal 2013 ha acabat amb una càrrega policial, després de la que els Mossos d'Esquadra han retingut a un bomber.

Un fort dispositiu policial --amb més de 10 furgonetes de la Brigada Mòbil-- i una cadena policial envolta a les 14 hores als bombers --que s'han pujat als arbres i han fet una foguera-- i els separa de les instal·lacions del Parlament, per evitar possibles aldarulls, segons ha pogut saber Europa Press.

Durant la protesta, els Bombers han tirat petards que s'han pogut sentir des de la mateixa sala en la qual el conseller d'Interior, Ramon Espadaler, i el conseller d'Agricultura, Josep Maria Pelegrí presentaven en Comissió la campanya antiincendis, i han declarat que no se n'aniran fins que deixin en llibertat al bomber retingut.

Contingut patrocinat