Publicat 13/04/2018 15:02

El PP de Barcelona demana invertir els diners procedents de l'Espai Barça a les Corts

Espai Barça
FCB

BARCELONA 13 abr. (EUROPA PRESS) -

El líder del PP a Barcelona, Alberto Fernández, ha reclamat aquest divendres a l'Ajuntament que inverteixi el pressupost que preveu ingressar del FC Barcelona pel projecte de l'Espai Barça a set actuacions als barris de les Corts.

Segons un comunicat, Fernández ha exigit destinar "els 11 milions d'euros previstos de l'Espai Barça" a fases i llicències urbanístiques --amb uns pressupostos valorats en 6 milions i 5 milions d'euros respectivament, segons detalla-- als barris de les Corts i la Maternitat i Sant Ramon.

Entre les actuacions que detalla el popular consten la construcció d'un nou poliesportiu, una nova rotonda al carrer Cardenal Reig, i executar la primera fase del Pla Estratègic de Relacions Internacionals (Peri) del carrer Danubi per construir una nova guarderia i zones verdes.

A més, ha proposat que l'Ajuntament acordi que l'edifici del Recinte de la Maternitat es destini a nous espais, que adquireixi la nau industrial del carrer Mejía Lequerica 42, i condicioni una zona verda i doni continuïtat al parc de Can Rigal.

Finalment, Fernández ha reclamat a la Generalitat que construeixi la Residència Bacardí per a gent gran, i que construeixi i comenci les estacions de metro del Camp Nou (L9) i Ernest Lluch (L5).

Contingut patrocinat