BARCELONA 6 ago. (EUROPA PRESS) -
El líder del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández, ha criticat aquest dilluns que la proposta del PDeCAT, Cs, ERC i el PSC per demanar mesures per millorar la seguretat i la dimissió de l'alcaldessa, Ada Colau, com a regidora d'aquesta àrea, no inclogui exigir més implicació de la Generalitat i els Mossos d'Esquadra.
En un comunicat, el dirigent popular ha sostingut que la proposició que aquests grups preveuen portar a una comissió extraordinària "silencia la responsabilitat de la Generalitat de Quim Torra", i ha dit que sorprèn que Cs i PSC hagin indultat la passivitat del Govern per aconseguir el suport del PDeCAT i ERC, segons ell.
Ha dit que la comissió és necessària i ha apostat pel fet que Colau deixi de ser regidora de Seguretat i doni explicacions, però ha lamentat que no inclogui "ni una referència" als Mossos d'Esquadra ni al conseller d'Interior, Miquel Buch, que considera que està desaparegut davant la deterioració que veu en la seguretat de Barcelona.