TERRASSA (BARCELONA), 14 des. (EUROPA PRESS) -
El pla d'internacionalització de la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa ha augmentat un 22% les oportunitats de negoci respecte a l'any anterior, que han significat 850 aquest 2016, segons ha informat en un comunicat.
En total, 78 empreses han participat en onze missions comercials de prospecció a 26 mercats que han suposat aquesta crescuda. Entre els destins d'aquest any, els empresaris han viatjat a països de l'Amèrica Llatina, el nord d'Àfrica, l'Orient Mitjà, l'Àsia Central, la regió del Caucas, l'Europa Central, de l'Est, els països nòrdics, així com Croàcia, Sèrbia i Bòsnia.
Aquest conjunt d'accions estan emmarcades dins del Pla d'Acció Internacional del conjunt de cambres catalanes i la Generalitat, una iniciativa que per al 2017 ha programat 12 missions comercials a 29 mercats que, entre d'altres llocs, seran Hong Kong, Singapur, Panamà, Sèrbia i Montenegro, el Kazakhstan i Rússia.