Actualitzat 06/08/2013 16:08

Pedro Barruezo i Arcadi Oliveres rendeixen 'Homenatge a la Terra' a Montserrat

Imagen del encuentro 'Homenaje a la Tierra'
HOMENAJE A LA TIERRA

BARCELONA 6 ago. (EUROPA PRESS) -

La muntanya de Montserrat serà l'escenari de la primera edició de la trobada 'Homenatge a la Terra', que del 5 al 8 de setembre reunirà artistes, mestres i pensadors per abordar diferents temes relacionats amb la naturalesa, com el reciclatge, l'ecologia, la medicina alternativa, les energies renovables i la bioconstrucció.

Entre els participants en aquesta trobada, que tindrà diferents escenaris repartits per 500 hectàrees d'espai natural, destaquen el president de Justícia i Pau, Arcadi Oliveres, el monjo i diputat tibetà Thubten Wangchen, i el músic Pedro Barruezo, ha informat l'organització en un comunicat.

'Homenatge a la Terra' pretén oferir alternatives a l'actual model social a través d'un espai en el qual puguin confluir pràctiques, tradicions i filosofies que comparteixen el desig de "canviar la manera de vida actual", en pro del desenvolupament personal i del bé comú.

La trobada tindrà multitud d'activitats i concerts, com el que oferiran Pedro Burruezo & Bohemia Camerata al costat de la Coral Cypsella Misticissimus, amb un repertori de melodies medievals i trobadoresques.

DIFERENTS ESPAIS

Entre les 500 hectàrees en les quals es desenvoluparà la trobada, que concretament es farà a Les Comes, a l'abric de Montserrat, hi haurà un espai de relaxació i un de menjadors amb diversitat d'alimentació de diferents parts del món, així com nombroses exposicions i classes de dansa i meditació.

Els més petits comptaran amb una àrea infantil en què es desenvoluparan espectacles circenses, tallers de contes i sessions de ioga per a nens, entre d'altres activitats.

Per poder acollir tots els participants, l'organització està preparant un espai d'acampada amb capacitat per a 2000 persones, que també podran fer ús de haimes i carpes.

Contingut patrocinat