BARCELONA 22 oct. (EUROPA PRESS) -
El regidor del PDeCAT a Barcelona Jordi Martí ha criticat la falta de lideratge de l'alcaldessa, Ada Colau, i del Govern municipal davant l'augment dels fets delictius d'un 19% a la ciutat: "És una xifra d'escàndol", ha assegurat.
"Portem tot el mandat alertant l'alcaldessa i el seu equip que no es podien desentendre de la seguretat de la ciutat; que era la seva responsabilitat més directa", ha assenyalat Martí aquest dilluns en un comunicat després de la Junta Local de Seguretat.
Martí també ha criticat que s'hagi "menyspreat" el paper de la Guàrdia Urbana en el manteniment de la seguretat i la prevenció a la ciutat en retirar-li funcions i reorientar les seves actuacions, per la qual cosa ha demanat un canvi al capdavant de l'Alcaldia.