Actualitzat 06/08/2013 13:31

Passa a disposició judicial el piròman detingut in fraganti a Cervelló

Zona afectada por el incendio de Vallirana
EUROPA PRESS

CERVELLÓ (BARCELONA), 6 (EUROPA PRESS)

El detingut de 57 anys que dissabte passat va ser detingut in fraganti quan calava foc al bosc al municipi de Cervelló (Barcelona) ha passat aquest dimarts a disposició judicial.

Segons ha informat la policia catalana, el Jutjat de guàrdia de Sant Feliu de Llobregat s'ha fet càrrec del cas i haurà de decretar si imposa alguna mesura al presumpte piròman.

L'home, veí de Cervelló, va ser detingut dissabte quan un agent de la Policia Local va veure que estava parat amb el seu cotxe en una zona boscosa pròxima al nucli urbà.

El policia va veure darrere de l'home una columna de fum i el va detenir després d'una persecució en la qual el presumpte piròman va tractar de desfer-se d'un encenedor amb el qual hauria provocat el foc.

Contingut patrocinat