Estar disponible des del mar fins a l'estiu a la Fbrica Moritz i al Bar Velódromo
BARCELONA, 13 març (EUROPA PRESS) -
Moritz ha presentat aquest dimecres una "cervesa collaborativa" basada en l'opinió dels barcelonins, als quals s'ha preguntat com hauria de ser la beguda que defineixi aquesta ciutat, i que la marca de la capital catalana ha tradut en un nou producte.
La cervesa ha estat presentada en roda de premsa pel comissionat d'Economia Social, Desenvolupament Local i Consum de l'Ajuntament de Barcelona, Álvaro Porro; el mestre de cervesa de Moritz Albert Viaplana; el director del Barcelona Beer Festival, Mikel Rius, i la directora de l'oficina a Barcelona de Kantar Millward Brown, Pilar Pérez.
La Moritz Barcelona Pale Ale (BaPA) ha resultat d'un estudi realitzat per l'empresa d'investigació de mercats Kantar Millward Brown, que ha preguntat a 400 consumidors cervesers d'entre 18 i 65 anys.
Ho ha fet a través d'entrevistes en línia de deu minuts a persones que resideixen a Barcelona, entre les quals el 60% eren homes i el 70% nascuts a la ciutat.
A partir de les respostes, els mestres cervesers Viaplana i Germán Melgarejo han elaborat la beguda al Moritz Beer Lab, combinant cinc tipus de llúpol, malt d'ordi, de blat i de civada.
Estar disponible en edició limitada des de dilluns 18 de mar fins a finals de juny a la Fbrica Moritz i al Bar Velódromo de Barcelona, quan es presentar.
També es podr trobar en el VIII Barcelona Beer Festival, trobada de cervesa artesana que tindr lloc des de divendres fins a diumenge a La Farga de l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona).
AJUNTAMENT DE BARCELONA
Porro ha celebrat que aquest nou producte concordi amb l'aposta del consistori de ser "un aliat del sector privat"; sobretot, d'aquell que es produeix per a la ciutadania i el territori, i que estigui a favor de l'economia real i no l'especulativa.
"La cervesa Moritz n'és un exemple", ha remarcat Porro, i ha afegit que prctiques collaboratives com aquesta lliguen amb la histria de la ciutat.