Publicat 27/9/2019 15:01:44CET

El Metro de Barcelona estrena un sistema de publicitat "dinàmica" als túnels de la L5

Rosa Alarcón visualitza anuncis al túnel de la L5 des de l'interior d'un metro.
TMB

BARCELONA, 27 Set. (EUROPA PRESS) -

La presidenta de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), Rosa Alarcón, ha presentat aquest dijous un nou sistema de publicitat "dinàmica" als túnels de la L5, unes pantalles de leds que reproduiran vídeos de 10 segons de forma sincronitzada amb el pas dels trens.

En un comunicat, TMB ha explicat que es tracta d'una solució tecnològica que ha aportat l'empresa Adtrackmedia amb el suport de Telefónica i que "obre una nova via per obtenir ingressos addicionals que contribueixin a la sostenibilitat del transport públic".

El sistema ha estat posat en funcionament en el tram de la L5 entre Hospital Clínic i Diagonal --en sentit Vall d'Hebron--, i els propers mesos es desplegarà en dos trams més que encara no s'han determinat.

TMB estima que quan els tres trams estiguin en funcionament la tornada econòmica serà de, "com a mínim", 214.000 euros anuals, i ha dit que les pantalles se situen en el sector central de línies molt utilitzades.

Per visualitzar la publicitat s'ha fixat a la paret del túnel un conjunt de columnes de llums led que reprodueixen els clips de manera que des de l'interior dels trens es veu com una única pantalla de vídeo.

Contador
L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.