Actualitzat 21/06/2013 15:43

Messi pagarà el que "es determini" però reitera la seva innocència

Leo Messi
FACEBOOK

BARCELONA 21 juny (EUROPA PRESS) -

Els assessors fiscals del futbolista Lionel Messi han afirmat aquest divendres que el jugador del FC Barcelona "pagarà les quantitats que finalment es determinin" després de la seva imputació per presumpte frau fiscal, però han proclamat la seva innocència.

En un comunicat del bufet Juárez Veciana, el lletrat Àngel Juárez es mostra convençut que el seu client ja ha pagat el que corresponia i creuen "fermament" en la seva innocència, però acata la decisió judicial i es posa a disposició de la justícia per resoldre el cas.

Un jutjat de Gavà (Barcelona) ha imputat a l'esportista i al seu pare per presumptament haver defraudat més de quatre milions d'euros a l'Agència Tributària entre 2006 i 2009 corresponents als seus drets d'imatge.

Segons l'advocat, el seu client compleix "escrupolosament" amb la legislació espanyola, i demana que es deixi treballar a la justícia, però confia que la situació es pugui resoldre com més aviat millor.

El lletrat també afirma que aquesta imputació deixa el futbolista argentí resident a Espanya "en una situació d'indefensió mediàtica", afegeix l'advocat sobre la polèmica generada entorn de l'acusació.

Després que el jutjat de Gavà hagi admès a tràmit la querella de la Fiscalia de Barcelona contra Messi i el seu pare, ha citat tots dos a declarar en qualitat d'imputats el dimarts 17 de setembre.

Contingut patrocinat