MADRID, 18 nov. (EUROPA PRESS) -
El jugador del FC Barcelona Lionel Messi ha dit que est "cansat" de "ser sempre el problema de tot" al club blaugrana a la seva arribada a la Ciutat Comtal després d'haver jugat amb Argentina dos partits de la fase de classificació per al Mundial de 2022.
El '10' culé ha estat preguntat per la premsa si li han molestat les declaracions de l'oncle d'Antoine Griezmann, que va assenyalar a Messi com a culpable del baix rendiment del seu nebot aprofitant l'aturada per seleccions. Messi ha mostrat la seva indignació a l'arribar a l'aeroport del Prat.
"Estic cansat de ser sempre el problema de tot al club. Arribo després de 15 hores de vol i em trobo aquí un d'Hisenda, aix és una bogeria", ha indicat Messi després de trepitjar sl barceloní.
El de Rosario contesta amb aquestes declaracions a les paraules de l'oncle de Griezmann fa una setmana, que es va pronunciar així en una rdio francesa: "Estava convenut que Antoine no anava a triomfar en sis mesos a Barcelona, per no m'esperava que durés un any. A més, amb Messi per allí... Jo sé el que passa adins, no és fcil", va dir Emmanuel Lopes.