Publicat 23/05/2018 19:56

Més de 1.200 persones participen al Bioblitz Metropolità i identifiquen 400 espècies protegides

BARCELONA 23 maig (EUROPA PRESS) -

Més de 1.200 persones van participar en el primer Bioblitz Metropolitá, organitzat per l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) en col·laboració amb els ajuntaments, que han identificat 400 espècies protegides, a una jornada de ciència ciutadana i investigació naturalista.

Segons ha informat aquest dimecres l'AMB en un comunicat, el diumenge es van realitzar 1.000 observacions: 839 de fauna i 165 de flors dins dels espais verds urbans de la metròpolis de Barcelona, en el qual han participat 35 'jugatecambientals'.

Totes les dades obtingudes durant aquesta jornada s'han bolcat a les plataformes Ornitho i Ocells del Jardí de l'Institut Català d'Ornitologia (ICO), i també han quedat recollides a la web de l'AMB a través d'un visor de fauna.

Contingut patrocinat