Actualitzat 24/04/2017 19:20

L'oposició rebutja rescindir el contracte de les obres de Glòries a Barcelona

Comissió d'Urbanisme de Barcelona amb Mercedes Vidal, Janet Sanz i Daniel Mòdol
EUROPA PRESS

BARCELONA 24 abr. (EUROPA PRESS) -

La Comissió d'Urbanisme de Barcelona, que s'ha reunit aquest dilluns de forma extraordinària, ha rebutjat amb els vots de la majoria de l'oposició la iniciativa del Govern municipal --en minoria-- de rescindir el contracte de les obres de Glòries.

La decisió, que no és vinculant, ha estat presa pel Grup Demòcrata, Cs, ERC i el PP, mentre que el Govern de BComú i el PSC ha comptat només amb el suport de la CUP donant suport a liquidar el contracte, mentre que el regidor no adscrit de Demòcrates s'ha abstingut.

L'Executiu cercava consens polític entorn de la decisió de rescindir el contracte a la unió temporal d'empreses (Ute) constructora després de la detecció de retards i sobrecostos, encara que l'òrgan que ha de formalitzar la decisió és el consell d'administració de Barcelona d'Infraestructures Municipals (Bimsa), que es reuneix just després de la comissió.

Contingut patrocinat