Publicat 25/03/2014 18:30

El Liceu impulsa un pla per captar públic turístic, cultural i empresarial

Gran Teatre del Liceu
BOFILL

S'incorpora al Barcelona Convention Bureau per guanyar espectadors

BARCELONA, 25 març (EUROPA PRESS) -

El Gran Teatre del Liceu ha encarregat a la firma especialitzada DNA un pla per captar nous públics del segment turístic, cultural i empresarial, i aprofundeix així en el Pla Estratègic i de Viabilitat 2014-2016 de la institució, que busca diversificar i incrementar les fonts d'ingressos.

Entre les primeres mesures, el Liceu ha reforçat els vincles amb Turisme de Barcelona a l'incorporar-se al Barcelona Convention Bureau, amb la finalitat de captar clients procedents de reunions i congressos que s'organitzen a Barcelona, ha informat el teatre en un comunicat.

A més, s'han tancat acords amb operadors turístics mundials per atreure visites i espectadors centrant-se de moment en Rússia, els Estats Units i el Japó, el que s'anirà incrementant en els pròxims mesos.

L'objectiu és situar el Liceu "a l'agenda de tots els touroperadors del món", ha assegurat el director general del teatre, Roger Guasch, que ha apostat per explotar l'atractiu cultural de la institució per a nous públics.

El pla no només es centrarà a incrementar el nombre d'espectadors i visitants, ja que també incidirà en la durada i la tipologia de les ofertes.

Les accions que es realitzin per incrementar el flux de visites i l'ocupació d'espais del teatre seran "compatibles" amb la programació artística ordinària del Liceu.

TAMBÉ EL PÚBLIC BARCELONÍ

La iniciativa també es fixarà en el públic barceloní, tenint en compte que el Liceu és un "gran referent cultural i identitari de la ciutat", i DNA, experta en turisme i oci cultural, desenvoluparà eines tecnològiques que permetin un millor coneixement i divulgació de les activitats.

Es treballarà per captar visitants amb la promoció i la comercialització de nous productes i serveis, a més d'incrementar el valor de l'entreteniment amb serveis i experiències noves.

DNA, dirigida per Francisco J. Castillo i amb més d'una dècada d'experiència, s'encarregarà de coordinar el conjunt d'accions per incrementar visitants i l'ocupació d'espais.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés