Actualitzat 28/06/2013 19:05

L'hostaleria i les empreses de l'Aran demanen a la Reina que doni un missatge de tranquil·litat

La Reina visita Aran
EUROPA PRESS

"És d'agrair que torni", afirma el director general de Baquèira Beret

ARTIES (LLEIDA), 28 (EUROPA PRESS)

L'hostaleria i les empreses de l'Aran han demanat a la Reina, que aquest divendres ha visitat Arties, que transmeti la volta a la normalitat de la vall després de de les inundacions de la setmana passada, per animar els turistes a visitar el Pirineu lleidatà.

"Espero que la Reina transmeti aquest missatge de tranquil·litat i la gent reservi", ha afirmat el president de la Federació d'Hostaleria de Lleida, i hoteler aranès, Juan Antonio Serrano, minuts abans que La senyora Sofia visités a Arties l'església de Sant Joan, on ha vist desenes de fotos sobre els efectes del desbordament del riu Garona i els seus afluents.

"Volem que la Reina transmeti --i crec que ve amb aquesta intenció-- que la gent pot visitar el Pirineu", ha afegit Serrano, que insisteix que la millor solidaritat amb Aran és visitar el territori tot i que reconeix que els turistes segueixen anul·lant reserves.

Han acompanyat a la Reina a Arties el ministre de l'Interior, Jorge Fernández; la vicepresidenta de la Generalitat, Joana Ortega; la delegada del Govern a Catalunya, Llanos de Luna, i la subdelegada a Lleida, Inma Manso, a més de l'alcalde d'Arties, David Torres.

Entre els empresaris, han assistit propietaris d'algunes constructores, hotelers i el director general de Baquèira Beret, Aureli Bisbe, que ha agraït la visita de la Casa Reial representada per la Reina

"És d'agrair que tornin. Fa temps que no venia. Val el gest", ha assenyalat en declaracions a Europa Press.

Contingut patrocinat