Publicat 14/06/2022 12:48

L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona) incorporar 15 vehicles elctrics al seu parc mbil de neteja urbana

Servei de neteja a l'Hospitalet de Llobregat
AYUNTAMIENTO DE L'HOSPITALET DE LLOBREGAT

BARCELONA 14 juny (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona) incorporar 15 vehicles elctrics al seu parc mbil de neteja urbana, que substituiran les actuals maquinries de gasoil i biodisel del servei, segons ha informat en un comunicat aquest dimarts.

El subministrament dels nous vehicles de zero emissions ha sortit a licitació amb un pressupost de 4,2 milions d'euros, que seran cofinanats amb els fons europeus Next Generation.

En concret, el consistori renovar el servei de neteja de carrers i contenidors amb cinc noves escombradores elctriques de cinc metres cúbics amb dues llances d'aigua, dues escombradores elctriques de dos metres cúbics i vuit vehicles elctrics hidronetejadors d'aigua calenta.

Contingut patrocinat