Publicat 25/09/2023 14:54

L'espectacle de drons de la Merc reuneix 80.000 persones a l'Espigó del Gas de Barcelona

La Urbana deté 10 persones a diferents punts de la ciutat

BARCELONA, 25 set. (EUROPA PRESS) -

L'espectacle de drons de les festes de la Merc ha reunit aquest diumenge 80.000 assistents a l'Espigó del Gas de Barcelona en la tercera nit de les festes a la ciutat.

Segons informen fonts municipals, la nit ha transcorregut amb una "gran afluncia de públic, ambient festiu i sense incidents remarcables".

La Gurdia Urbana de Barcelona ha detingut deu persones a diferents punts de la ciutat, cinc de les quals al voltant dels concerts del carrer Menndez y Pelayo.

En els concerts de Menéndez y Pelayo, al districte de les Corts, hi han assistit 20.000 persones, i 8.000 s'han reunit a l'escenari del Moll de la Fusta.

Pel que fa la mobilitat, es van fer 1.263.000 desplaaments, una xifra que suposa un increment del 19,5% respecte del mateix dia de les festes del 2019.

Contingut patrocinat