Publicat 30/06/2021 14:08

L'Ajuntament estrena la campanya 'Barcelona with you' per reforçar la marca de la ciutat

La campanya publicitria 'Barcelona with you' que ha estrenat l'Ajuntament
AYUNTAMIENTO DE BARCELONA

   BARCELONA, 30 juny (EUROPA PRESS) -

   L'Ajuntament de Barcelona ha estrenat la campanya internacional 'Barcelona with you' per atreure talent, inversió i reforar la marca de la ciutat coincidint amb la celebració del Mobile World Congress (MWC) que se celebra aquesta setmana a Fira de Barcelona.

   La campanya de publicitat s'emmarca en la línia estratgica de posicionament de la marca Barcelona i es desplega amb l'objectiu d'impactar els professionals, sigui en origen o els que visiten la ciutat amb motiu de l'MWC, ha informat el consistori en un comunicat.

   Compta amb suports exteriors digitals a l'Aeroport de Barcelona i a l'Estació de Sants, suports amb grfica a les estacions de Metro de Plaa Espanya i d'Europa Fira i a diferents llocs cntrics de la ciutat.

   Hi haur lones de faana, banderoles, publicitat als taxis i en interseccions publicitries de la premsa en paper i digital, i també en els principals diaris digitals del Regne Unit, Alemanya, Frana i Itlia, en format paper en el 'Financial Times' i 'The Economist' i a les xarxes socials.

   Així mateix, s'ha actualitzat el portal web de l'Ajuntament per reforar la projecció internacional de l'apartat meet.barcelona, destinat a persones de tot el món que visiten, inverteixen o fan negoci a la ciutat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés