David Zorrakino - Europa Press - Arxiu
BARCELONA 26 maig (EUROPA PRESS) -
L'Ajuntament de Barcelona ha estrenat un nou sistema en línia per gestionar els trmits d'obertura de locals, comeros i centres de treball a la ciutat, que servir per agilitar trmits per a noves activitats econmiques, ha informat el consistori aquest diumenge en un comunicat.
Aquest trmit, accessible qualsevol dia de la setmana, permet saber de manera immediata l'admissibilitat d'una activitat econmica i dona informació sobre normatives, urbanisme o canvis de titularitat, entre d'altres.
També permet fer controls i monitorar els expedients, amb seguretat de dades i menys marge d'error mitjanant arxius digitals actualitzats i compartits.
L'Ajuntament ha remarcat que el sistema permetr a la ciutadania estalviar temps i despeses, a més d'aportar més seguretat, privadesa, transparncia i coneixement, ja que forma part d'un pla del govern municipal que vol millorar l'atenció a l'activitat econmica de la ciutat.
A més, el consistori formar taules de treball amb diferents collegis professionals que formen part de la "cadena de valor" en la creació d'una nova activitat econmica a la ciutat.
Cada any, l'Ajuntament gestiona més de 4.000 trmits d'inici de nova activitat a la ciutat, molts dels quals del sector del comer o la restauració.