Publicat 18/02/2024 14:52

L'Ajuntament de Barcelona destinar 7,76 milions a projectes de justícia social d'ONG

BARCELONA 18 febr. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Barcelona destinar 7,76 milions d'euros a la cooperació internacional, mitjanant la convocatria de subvencions per a ONG i entitats destinades a la justícia global.

El consistori obrir les inscripcions el 20 de febrer perqu les entitats puguin sollicitar aquestes subvencions per a les seves activitats de cooperació, i estaran obertes fins l'11 de mar del 2024, segons informa aquest diumenge en un comunicat l'Ajuntament de Barcelona.

La convocatria preveu deu modalitats de projectes agrupades en tres programes: Cooperació per a la Justícia Global; Cooperació per a la Justícia Global a Ciutats Específiques i Educació per a la Justícia Global.

En aquesta convocatria, cada entitat pot presentar un mxim de tres projectes en total, en els quals es valorar que "promoguin i enforteixin la construcció de pau".

Dels 7,76 milions, el 70% provindr del pressupost del consistori del 2024, i la resta dels comptes del 2025.

Contingut patrocinat