Publicat 05/12/2024 15:29

L'Ajuntament de Barcelona confia en la negociació amb la Sareb per comprar la finca d'El Kubo

Archivo - Un okupa penjat de la paret dels edificis de La Runa i El Kubo (Barcelona)
Lorena Sopna - Europa Press - Arxiu

BARCELONA 5 des. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Barcelona segueix pendent de la decisió de la Societat de Gestió d'Actius Procedents de la Reestructuració Bancria (Sareb) sobre la proposta econmica plantejada pel consistori per comprar la finca d'El Kubo --propietria en un 60%-- i confia en una sortida negociadora, han explicat fonts municipals a Europa Press.

"L'Ajuntament pot dur a terme l'expropiació en el cas que no s'arribi a un acord, per ara estan en procés de negociació", expliquen des del consistori, i afegeixen que el seu planejament no s'hauria de modificar.

La voluntat és convertir les finques de La Runa i El Kubo, situades al districte de Sarri-Sant Gervasi, en un habitatge unifamiliar i una zona verda, respectivament, després de desallotjar-les el novembre per ocupació illegal.

Contingut patrocinat