Publicat 18/12/2020 18:31CET

L'ACM se suma a La Marató de TV3 amb una campanya per conscienciar sobre la covid-19

La campanya de l'ACM 'Fes que destaqui'
ACM

BARCELONA, 18 des. (EUROPA PRESS) -

L'Associació Catalana de Municipis (ACM) s'ha sumat a La Marató de TV3 d'aquest any, que se celebrarà aquest diumenge dedicada al coronavirus, amb la campanya 'Fes que destaqui' per sensibilitzar la ciutadania sobre l'ús responsable de la mascareta i de les mesures de prevenció contra la pandèmia.

La iniciativa s'ha fet extensiva a tots els ens locals associats amb la voluntat que "la facin seva" i, per cada ens local que s'hi sumi --ara per ara ja són un centenar--, l'entitat municipalista farà una donació de 50 euros a La Marató, ha informat aquest divendres en un comunicat.

El president de l'ACM i alcalde de Deltebre (Tarragona), Lluís Soler, ha expressat que, d'aquesta manera, se sumen als "esforços de tanta gent per superar la pandèmia i veure la llum més enllà de la crisi sanitària", i ha fet una crida a tots els pobles i ciutats perquè s'adhereixin a la campanya.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés