Actualitzat 04/06/2014 16:27

Impulsen una campanya per dinamitzar el comerç local de Sant Cugat

Impulsan una campaña para dinamizar el comercio local de Sant Cugat
AYUNTAMIENTO DE SANT CUGAT DEL VALLÈS

SANT CUGAT (BARCELONA), 4 juny (EUROPA PRESS) -

El Banc Sabadell ha posat en marxa la campanya 'Creiem en Sant Cugat', una campanya per dinamitzar l'activitat dels comerços locals i que té el suport de l'Ajuntament d'aquesta població.

La presentació del projecte ha tingut lloc aquest dimecres al consistori vallesà i ha tingut la presència del director regional de Catalunya Est de Banc Sabadell, Enric Garcés; la presidenta de l'Associació Sant Cugat Comerç, Maite Pérez; el tinent d'alcalde de Comerç, José Romero i l'alcaldessa d'aquesta població, Mercè Conesa.

El director regional de Catalunya Est de Banc Sabadell, Enric Garcés, ha assenyalat: "Hem elegit Sant Cugat perquè representa un territori clau per al banc i perquè volem aportar encara més al municipi".

Per la seva banda, l'alcaldessa ha celebrat que Sant Cugat hagi estat una de les 35 localitats de l'estat en la qual Banc Sabadell desenvoluparà aquesta campanya: "Donem suport a totes aquelles iniciatives que contribueixin a muscular el nostre comerç de proximitat, que és el que ens identifica".

La campanya, que estarà en marxa fins al 30 de juny, inclou la rifa d'una targeta regal de 3.000 euros per canviar als establiments que formin part d'aquesta iniciativa, i la distribució d'unes 22.000 bosses ecològiques dissenyades per Javier Mariscal.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés