Publicat 30/06/2022 16:45

Guilarte (Cs) sobre la superilla de l'Eixample: "És un súper problema per a la ciutat"

El líder de Cs a Catalunya, Carlos Carrizosa, i la líder de la formació a Barcelona i candidata a l'alcaldia el 2023, Luz Guilarte
EUROPA PRESS

BARCELONA 30 juny (EUROPA PRESS) -

La líder de Cs a l'Ajuntament de Barcelona, Luz Guilarte, ha opinat aquest dijous que la superilla de l'Eixample, les obres de la qual comenaran aquest agost, ha esdevingut "un súper problema per a la ciutat".

En un comunicat aquest dijous, ha avisat que els talls de trnsit per les obres suposaran "un greu problema per a la mobilitat de tota la ciutat" i ha acusat el Govern municipal de destrossar l'Eixample.

D'altra banda, ha alertat dels "greus problemes de seguretat i incivisme que pateix Nou Barris" i ha criticat que el govern d'Ada Colau no escolta els vens que, segons ha detallat Guilarte, van recollir més de 1.400 signatures per destacar els seus problemes.

Contingut patrocinat