Publicat 24/09/2022 14:42

Guilarte (Cs) en l'última Merc del mandat: "Acabem un cicle que no ha aportat res"

La líder de Cs a l'Ajuntament de Barcelona, Luz Guilarte, després d'atendre els mitjans al consistori per la Merc
KIKE RINCÓN - EUROPA PRESS

BARCELONA 24 set. (EUROPA PRESS) -

La líder de Cs a l'Ajuntament de Barcelona, Luz Guilarte, ha celebrat aquest dissabte que la festivitat de la Merc d'aquest any sigui l'última del mandat: "Acabem un cicle que no ha aportat res positiu a Barcelona, per desgrcia".

En unes declaracions als periodistes al Saló de Cent de l'Ajuntament per la Merc, ha criticat que el Govern de coalició de BComú i PSC ha governat "en forma de tripartit de facto (amb ERC) que s'ha dedicat a intercanviar-se favors".

"Avui dia, més enll del populisme, Barcelona és una de les ciutats més brutes, més insegures i on la convivncia cada vegada és més difícil, agreujat per una crisi terrible", ha lamentat.

Contingut patrocinat