Actualitzat 12/01/2017 12:13

El Govern de Colau advoca perquè tampoc hi hagi més hotels al Poblenou, Hostafrancs i Sant Antoni

Mercado de Sant Antoni de Barcelona
AJUNTAMENT DE BARCELONA

BARCELONA 12 gen. (EUROPA PRESS) -

La tinenta d'alcalde d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat de Barcelona, Janet Sanz, ha plantejat que tampoc puguin obrir-se nous hotels al Poblenou, Hostafrancs i Sant Antoni, mitjançant la regulació del Pla Especial Urbanístic d'Allotjaments Turístics (Peuat), que el Govern d'Ada Colau negocia amb l'oposició.

Ho ha dit en una entrevista d''El País' recollida per Europa Press després que ERC i la CUP hagin exigit incloure aquests barris a la zona de decreixement que preveu el Peuat, que planteja aquesta àrea de decreixement --zona 1-- a Ciutat Vella, part de l'Eixample i els barris de Gràcia i el Poble Sec; una altra àrea de congelació --zona 2--, i una de creixement sostenible.

El ple municipal ha d'aprovar una regulació dels allotjaments turístics abans que venci la suspensió de llicències a Gràcia el 17 de març per evitar que aquesta moratòria quedi aixecada sense un pla que controli l'obertura de nous establiments.

Contingut patrocinat