BARCELONA 16 jul. (EUROPA PRESS) -
L'entrenador del FC Barcelona, Tito Vilanova, s'ha declarat sorprès per les declaracions del tècnic del Bayern de Munic, Pep Guardiola, sobre que la Junta Directiva de Sandro Rosell va usar la malaltia de Tito per atacar-lo i ha afirmat que "no va estar encertat" perquè s'ha sentit amb més suport pels responsables del club.
"Sabeu que en tot l'any he intentat evitar els temes personals. A la gent no li interessen aquests temes. Crec que Pep no va estar encertat i he de reconèixer que em va sorprende. No crec que ningú de la Junta Directiva l'hagi atacat. Tant jo com la meva família estem encantats amb el tracte del club", ha manifestat Tito Vilanova en la seva primera roda de premsa de la pretemporada.
Tito Vilanova, que va estar acompanyat pel Director esportiu del club blaugrana, Andoni Zubizarreta, ha destacat que durant el seu tractament de la malaltia a Nova York hi va haver gent que va agafar un avió per anar a visitar-lo.
"Quan vaig estar més de dos mesos amb el tractament no ens vam veure. Ell és el meu amic i crec que havia d'haver estat al meu costat. Tota aquesta visió, aquests egos personals no interessen. La gent vol veure si Messi fica gols. Ara som més febles, aquest és el meu punt de vista", ha lamentat el tècnic blaugrana.
Vilanova es referia així a les manifestacions de Pep Guardiola de dijous passat 11 de juliol, en les quals va atacar la Directiva de Sandro Rosell. "Que facin el seu treball, que estiguin contents amb els jugadors que tenen. Els desitjo tots els èxits del món perquè una part és culpa meva perquè no fa falta que digui el que significa aquest club per a mi. Però hi ha moltes coses aquest any que s'han passat de la ratlla. Utilitzar la malaltia de Tito Vilanova per fer-me dany, això no ho oblidaré mai", va manifestar.