Actualitzat 06/08/2014 13:24

El Llagostera, disposat a somiar en el seu debut a segona

GIRONA, 6 ago. (EUROPA PRESS) -

El Llagostera, l'equip d'un petit poble de Girona de poc més de 8.000 habitants, que la temporada que ve jugarà a segona divisió, ha presentat un espot per donar-se a conèixer en la divisió de plata i en què repassa la trajectòria del club, que ha viscut set ascensos els últims deu anys.

En el vídeo apareix una mare amb el seu fill, que somia amb ser el primer nen a anar a l'espai i estableix un detallat pla per aconseguir-ho.

Amb ironia, la mare l'anima a aconseguir-ho i l'exhorta perquè vagi a l'escola, quan s'adona que el nen porta una motxilla del Llagostera i la seva cara canvia per una de preocupació.

Llagostera, la població més petita amb un equip a segona en la història de la lliga, no té un estadi que compleixi els requisits mínims de la categoria, i per això l'equip jugarà al camp del Palamós Club de Futbol (Girona), a 27 quilòmetres de la població i que té una capacitat per a 5.800 espectadors.

Al principi estava previst que el Llagostera compartís estadi amb el Girona --també a segona--, però no es va aconseguir arribar a un acord argumentant que la ciutat no podria absorbir públic suficient per als dos equips.

El club, que té com a lema 'Ho somiem, ho fem', està dirigit per Isabel Tarragó, presidenta, i Oriol Alsina, entrenador, que al seu torn són matrimoni i que han portat l'equip de segona regional a segona divisió en deu anys.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés