BARCELONA, 27 maig (EUROPA PRESS) -
El saló professional líder de la indústria de la moda vaquera Denim by Première Vision ha tancat la seva primera edició a Barcelona amb 4.479 visitants, cosa que representa un augment del 45% respecte a l'edició de maig de l'any passat, celebrada a París, ha informat l'organització aquest dimarts en un comunicat.
El 72% dels visitants del saló, que va tenir lloc dijous i divendres passat al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, han estat internacionals, i Europa segueix sent la regió més representada amb el 70% de visitants, un 35% més que el maig del 2013.
Els visitants procedents d'Alemanya han augmentat un 34%, els d'Itàlia un 32% i els d'Espanya un 28%, i Amèrica del Nord també ha registrat una progressió significativa del 33%.
Aquesta 14 edició de Denim by Première Vision ha acollit a 100 expositors, un 5% més que l'edició de fa un any, procedents de més de 20 països, i destaca la participació de Turquia amb un 31% dels 'estands', Itàlia (20%), Marroc (9%) i Tunísia (3%), així com països com Japó, Índia, Pakistan, Hong Kong i el Brasil.
Des de la primera edició el 2007, el nombre d'expositors de l'esdeveniment s'ha incrementat en un 49% i el nombre de visitants en un 59%, i s'ha convertit al saló de referència del sector.
La pròxima edició del Denim by Première Vision, que és un esdeveniment bianual, tindrà lloc el 19 i 20 de novembre també al recinte de Montjuïc, ha avançat l'organització.