Publicat 31/03/2014 13:47

Els Prínceps descobreixen les últimes tendències en consum a Alimentaria

Los Príncipes inauguran Alimentaria 2014
EUROPA PRESS

L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 31 març (EUROPA PRESS) -

Els Prínceps han inaugurat aquest dilluns la XX edició del saló Alimentaria, que es farà fins dijous al recinte Gran Via de Fira de Barcelona, i han descobert els últims avenços tecnològics en alimentació, les tendències en consum i l'aposta per la innovació d'algunes de les principals marques espanyoles.

Han arribat a la fira a les 11.30 hores, i al recinte els esperava una àmplia comitiva liderada pel president de la Generalitat, Artur Mas; el ministre d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient, Miguel Arias Cañete; el seu homòleg a Catalunya, el conseller, Josep Maria Pelegrí, i el president de Fira de Barcelona i d'Alimentaria, Josep Lluís Bonet.

També han assistit a la inauguració la delegada del Govern espanyol a Catalunya, Llanos de Luna; l'alcalde Barcelona, Xavier Trias; la de L'Hospitalet de Llobregat, Nuria Marín; el president de la Cambra de Comerç de Barcelona, Miquel Valls, i també polítics com el líder de CiU Josep Antoni Duran, entre d'altres personalitats.

Els Prínceps, que durant el seu recorregut pels expositors han cridat l'interès de multitud de curiosos al seu pas, han visitat l''estand' de la multinacional Nestlé, i després s'han acostat al de Campofrío i El Pozo.

A continuació, han visitat el saló Intervin, i s'han saludat amb la presidenta de Grup Codorníu, Mar Raventós, i el director general de la firma, Xavier Pagés, i el següent expositor ha estat el d'una altra firma d'espumosos, Freixenet.

Els esperava Pere Bonet, el director de comunicació de la companyia, que aquest any celebra el centenari de la primera ampolla que es va produir sota la marca Freixenet i presenta a Alimentaria una selecció de tres dels seus caves més emblemàtics.

Altres expositors visitats pels Prínceps d'Astúries i Girona en aquest primer dia de la fira han estat els de firmes d'alimentació com Grup Miquel Alimentació, Nutrexpa, Danone, Gallina Blanca i Aneto.

Alimentaria torna a convertir Barcelona aquesta setmana en la capital mundial de l'alimentació i les begudes, donant cita a 140.000 visitants --40.000 internacionals-- i 3.800 empreses participants en els quatre dies que dura el certamen, durant els quals es calcula que generarà un impacte econòmic de 170 milions d 'euros.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés