Actualitzat 06/06/2018 18:29

ERC demana aplicar el pla de xoc al Raval després de la mort d'un home a un narcopís

Alfred Bosch (ERC)
EUROPA PRESS

BARCELONA 6 juny (EUROPA PRESS) -

El líder d'ERC a Barcelona, Alfred Bosch, ha demanat a l'alcaldessa, Ada Colau, aplicar "urgentment" el pla de xoc al Raval i Ciutat Vella, després de la mort per arma blanca d'un home a un narcopís del barri Gòtic aquest dimarts.

"És una gota més en un got que és a punt de desbordar; Ciutat Vella viu una situació que no es veia des dels anys 80", ha assegurat aquest dimecres en un comunicat, i ha insistit que els veïns viuen en un estat de por permanent.

Bosch ha reclamat al Govern municipal que actuï de forma immediata per combatre l'especulació immobiliària i la degradació al districte de Ciutat Vella, i ha recordat que l'Ajuntament va aprovar una proposició d'ERC perquè es patrulli les 24 hores.

Contingut patrocinat