Publicat 24/04/2019 17:53

Els treballadors del telfon d'atenció 010 de Barcelona tornen a la vaga

La Voz por IP (VoIP) reducirá el consumo interno de las llamadas internas de las empresas en un 80%
MASVOZ

BARCELONA, 24 abr. (EUROPA PRESS) -

Els treballadors del servei 010 de Barcelona han tornat a la vaga indefinida per una manca d'acord amb l'Ajuntament de la capital catalana sobre les seves condicions laborals.

El servei est actualment externalitzat i el 28 de maig canviar d'empresa, situació davant la qual els més de 150 treballadors demanen que se subrogui la plantilla i es millorin les seves condicions.

Els treballadors d'aquest telfon d'atenció ciutadana ja van comenar les protestes l'1 d'abril, per van decidir ajornar-les a l'espera d'una trobada amb el consistori, que va acabar sense acord.

Entre altres peticions, els treballadors volen conservar l'antiguitat malgrat el canvi d'empresa concessionria --passar de Qualytel a Atento-- i que aquesta modificació no impliqui empitjorar les condicions laborals.

Així, demanen a l'Ajuntament blindar els treballadors del 010 contractats actualment per Qualytel perqu mantinguin la seva feina en canviar d'empresa, per critiquen que el consistori no est fent prou per garantir-ho.

En diverses anotacions a Twitter recollides per Europa Press, la plataforma 010 en Lucha ha assegurat que el 99% dels treballadors estan secundant aquest dimecres la vaga indefinida.

Ha ressaltat que han tornat a la vaga perqu l'Ajuntament no ha complert, i ha assenyalat: "Avui el 010, la centraleta de l'Ajuntament, el telfon de serveis socials, no té cap avaria, ni est saturat", sinó que est en vaga.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés