BARCELONA 16 set. (EUROPA PRESS) -
Els restaurants del mercat de la Boqueria de Barcelona ofereixen Menús Copa Amrica des d'aquest dilluns fins que acabi la competició, el 27 d'octubre, en una collaboració entre la Boqueria i Mot & Chandon, que posar a disposició dels establiments el seu xampany Brut Impérial, ha informat el mercat en un comunicat.
Es tracta d'una iniciativa per "crear una oferta gastronmica de mxima qualitat amb els productes frescos i de proximitat que hi ha a la Boqueria", presentada aquest dilluns amb l'assistncia de la regidora de Comer, Restauració i Mercats, Raquel Gil; el president del mercat, Jordi Mas, i l'ambaixador de Mot & Chandon, Xavier Monclús.
Alguns exemples de menús són el del Kiosko Universal, que preparar una graellada de marisc per a dues persones; el del Bar Central i el Mítico Bar, que oferiran un menú amb ostres, esqueixada de gambes sobre trtar de tomquet i petxina de pelegrí amb 'duxelle' de boletus, entre d'altres; i el de Clemens Boqueria, que cuinar una graellada de marisc i una de verdures.