BARCELONA 1 set. (EUROPA PRESS) -
El districte de Ciutat Vella de Barcelona, juntament amb l'agncia pública Barcelona Activa, ha editat un catleg digital de comeros amb 34 establiments per fomentar la compra de proximitat entre els visitants.
El catleg 'Compra a Ciutat Vella' recull aquests comeros "representatius del talent local, sostenibles o amb voluntat d'impacte social" i es difon a través de pgines web i 9 hotels del districte, segons ha informat aquest diumenge l'Ajuntament de Barcelona en un comunicat.
Els hotels informaran i exposaran als seus establiments codis QR i elements informatius, i també es distribuiran postals publicitries i s'exhibiran psters per donar a conixer l'oferta de proximitat entre els visitants.
SEGONA FASE
En una segona fase, es preveu ampliar la difusió a equipaments culturals i que el Consorci de Turisme també es pugui fer ress de la iniciativa per dinamitzar el comer local de Ciutat Vella.
El regidor del districte de Ciutat Vella, Albert Batlle, ha destacat que és un producte per posar en valor el comer de proximitat: "Creiem que el turisme valorar el catleg, precisament per presentar una oferta fora de circuits massius, globals i homogenetzadors i amb un valor diferenciador".