Actualitzat 23/07/2013 19:34

La Diputació de Lleida aporta als hostalers 20.000 euros per a formació

Joan Reñé y Juan Antonio Serrano
DIPUTACIÓN DE LLEIDA

LLEIDA 23 jul. (EUROPA PRESS) -

La Diputació de Lleida aportarà a la Federació d'Hostaleria de Lleida 20.000 euros perquè l'associació pugui oferir un pla de formació per a empreses i treballadors del sector turístic de la província.

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha aprovat la col·laboració entre institució i l'associació empresarial, que es materialitzarà en la firma d'un conveni per part del president de la institució, Joan Reñé, i el de la Federació, Juan Antonio Serrano, que establirà també l'elaboració per part de la federació d'un estudi sobre l'ocupació turística de Lleida.

L'aportació de la Diputació de Lleida correspon al 50% de les activitats presentades per la Federació d'Hostaleria per a aquest any, que ascendeixen a 40.000 euros.

Contingut patrocinat