BARCELONA 28 març (EUROPA PRESS) -
La Diputació de Barcelona ha presentat aquest divendres la campanya 'Sense anar més lluny' per posicionar les comarques de Barcelona com a destinacions turístiques entre el públic local i promocionar el turisme de qualitat, responsable i sostenible.
La campanya s'adreça especialment a les persones d'entre 55 i 70 anys que s'interessin per la cultura, la gastronomia i la naturalesa, segons ha informat la Diputació de Barcelona aquest divendres en un comunicat.
La consellera de Turisme de la Diputació de Barcelona, Ana Herrera, ha destacat que el 28,4% de les persones que visiten la província són catalanes i ha afegit que el turisme de proximitat "no només és una tendència, sinó una realitat consolidada".
Segons els indicadors anuals del 2024 del Laboratori de Turisme de la Diputació de Barcelona, la província, sense incloure la comarca del Barcelonès, va superar per segona vegada consecutiva els 5 milions de viatgers.
La presentació de la campanya ha tingut lloc al saló B-Travel de Fira de Barcelona, que ha començat avui i durarà fins al 30 de març, en la qual la província presenta les seves destinacions turístiques dividides en 'Costa Barcelona', 'Paisatges Barcelona' i 'Pirineus Barcelona'.