Actualitzat 27/09/2018 12:55

La CUP retreu al Govern que els sindicats policials es concentrin a la plaça de Sant Jaume aquest dissabte

Maria Rovira
EUROPA PRESS - Arxiu

BARCELONA 27 set. (EUROPA PRESS) -

La regidora de la CUP, Maria Rovira, ha criticat aquest dijous la Generalitat per donar permís als sindicats policials de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional per concentrar-se aquest dissabte a la plaça de Sant Jaume de Barcelona per l'1-O.

"No comprenem com es donen permisos per aquesta manifestació policial. Des d'Interior s'ha de prohibir. No entenem el desallotjament de l'acampada independentista i que s'atorguin permisos als feixistes", ha criticat en una roda de premsa.

Així mateix, ha reclamat a la Guàrdia Urbana i als Mossos d'Esquadra evitar que "l'extrema dreta campi impunement" pels carrers, i també ha demanat la implicació de l'Ajuntament.

En relació al ple municipal d'aquest divendres, el regidor Pere Casas ha explicat que preguntaran al Govern municipal si es planteja recuperar l'edifici que allotja actualment la seu de la UGT per reconvertir-lo en pisos socials.

En preguntar-los sobre la posició que prendrà la CUP respecte la mesura per reservar el 30% de noves construccions i grans reformes a l'habitatge social, Rovira ha recordat que la Taula Política de la Ciutat de la formació d'aquest dijous decidirà finalment el vot que s'emetrà en el ple.

Contingut patrocinat