Actualitzat 05/07/2017 17:11

La CUP de Barcelona veu "opacitat i xarxes clientelars" en el compte general de l'Ajuntament del 2016

Maria José Lecha i Maria Rovira (CUP)
EUROPA PRESS

BARCELONA 5 jul. (EUROPA PRESS) -

La CUP Capgirem Barcelona ha presentat al·legacions al compte general de l'Ajuntament del 2016, en la qual veu "opacitat, xarxes clientelars, contractes dubtosos i subvencions a dit", ha assegurat aquest dimecres en un comunicat.

La CUP centra les seves al·legacions al compte general --que es votarà en el Ple de juliol-- en l'"opacitat i la dificultat d'accés a la informació" tant per als grups municipals com per als ciutadans, i en pràctiques que considera que han de corregir-se.

Assegura que es van destinar uns deu milions d'euros a publicitat institucional sense concurs públic; externalitzacions; aportacions al Mobile World Congress; subvencions a esdeveniments, i determinats contractes, alguns dels quals la CUP planteja traslladar a l'Oficina Antifrau de Catalunya (OAC).

Contingut patrocinat