BARCELONA 11 abr. (EUROPA PRESS) -
La líder de Cs a Barcelona, Carina Mejías, ha afirmat que l'alcaldessa, Ada Colau, és incapaç de gestionar la ciutat i que no té projecte municipal, i ha criticat que es refugiï en el "victimisme", ha informat aquest dimecres el partit en un comunicat.
"Colau va escenificar en el passat ple el fracàs de la seva gestió al capdavant de l'Ajuntament amb iniciatives que estaven abocades a la derrota", i ha assegurat que la primera edil no sap dialogar amb l'oposició.
Mejías ha insistit que el Govern municipal subsisteix entre "la impotència i la incompetència", i ha instat l'equip de Colau a impulsar aquelles iniciatives que compten amb el suport majoritari dels grups municipals com la remodelació de l'avinguda Diagonal entre passeig de Sant Joan i el passeig de Gràcia, segons ella.